Oooh, ooh sång på sång, det ekar över hela staden.


Date: 2011-08-28 / Time: 21:45:00
Kategori: Part-ey and so on. / 0 Kommentarer



Länge lever sommaren
den som kom och gick igen
snabbare än någonsin förut. 

Stadsfesten är över och helgen har varit kanon :) Dock lite små ångest att den är över för nu känns det ju om att sommaren är över. Denna sommaren går knappt att beskriva i ord den har varit helt underbar och jag har fått minnen för livet som jag alltid kommer bära med mig. Men samtidigt har sommaren gått så otroligt fort och jag kan inte förstå att hösten snart är på ingång redan även om jag faktiskt känner mig redo för att byta årstid nu redo att dra ner på tempot lite.En ny årstid, en tid för förändringar och känner på mig att det kommer bli en hel del förändringar. Sommaren och all dess lek är över och man kan börja känna hösten i luften. Man kommer möta nya människor, höra nya skratt och garanterat få nya problem men jag tycker allt det är härligt när livet växlar. Och även om jag gillar värme mest och kommer börja klaga något förbannat när snön kommer så ska det bli mysigt med härliga höstkvällar med tända ljus och mysiga koftor..det är någon mysfaktor över sånt helt enkelt :) Men som sagt mest av allt känner jag väll att man har blivit äldre och inte riktigt orkar i samma tempo som förr ( och ni som nu kände att den frasen bjöd på att påpeka hur gammal jag är så bjuder jag på den helt enkelt haha ) det är iallafall skönt att veta att man inte har lika mycket inbokat framöver. Även om jag är en människa som älskar fart och fläkt och som lätt blir uttråkad så vill jag ändå ha tid ibland då man bara får vara för sig själv och kunna mysa runt i mjukiskläder en hel helg äta massa gott och ha filmmaraton :) Iallafall så är nya gymkortet fixat nu så vi börjar september med att säga tack & hej till alla sommarens onyttigheter och säger hej till en mycket hälsosammare höst..när man inte kan spendera sin fritid i solen längre får man ju skaffa en ny sysselsättning helt enkelt haha. Men nehe nu får en film i soffan avsluta denna veckan & sen sova lite då det blivit lite för lite på den fronten under helgen. Godnatt alla fina- jag är varm i hjärtat <3

Helgens kommentar : Vad är piff utan puff? En ensam ekorre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Emma 25 årig Skånetös som numera är bosatt i Småland. Bloggar om min vardag, kärleken till vänner och familj, saknaden efter min älskade mamma, musiken jag älskar, festerna jag går på, sakerna jag inte kan leva utan och min kärlek till fotbollslaget Djurgården. Jag uppdaterar så ofta jag känner för det vissa dagar ofta andra mer sällan. Anyway I hope you like it. Och bild har jag bifogat.

RSS 2.0