Nykter eller alldeles för full?:)


Date: 2011-09-04 / Time: 21:42:57
Kategori: Part-ey and so on. / 0 Kommentarer


 

Idag är man seg och mår antagligen lite som man förtjänar då det blev några glas vin mer än planerat igår, var iallafall en lyckad inflyttningsfest hos min fina vän och träffade massa trevligt folk :) Imorn kör vi igång en ny vecka och ska börja måndagen med en sväng till gymmet herregud skrev jag precis det där nästan så jag själv blev chockad haha men som sagt nu ska vi ha en höst som går i hälsans fotspår hur länge det sen varar ja det har jag ingen aning om och jag lovar inget haha :) Men nehe med det sagt kryper jag ner i soffan för att se på en film och sen blir det sängen. Godnatt.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Emma 25 årig Skånetös som numera är bosatt i Småland. Bloggar om min vardag, kärleken till vänner och familj, saknaden efter min älskade mamma, musiken jag älskar, festerna jag går på, sakerna jag inte kan leva utan och min kärlek till fotbollslaget Djurgården. Jag uppdaterar så ofta jag känner för det vissa dagar ofta andra mer sällan. Anyway I hope you like it. Och bild har jag bifogat.

RSS 2.0