Ända in i benmärgen.


Date: 2012-01-16 / Time: 23:36:00
Kategori: När huvudet blir fullt av tankar. / 0 Kommentarer


Jag är definitivt en känslodriven person. Hur mycket min hjärna eller mitt sunda förnuft än stretar emot är mitt hjärta alltid starkare. Jag kan inte göra något som inte känns rätt, jag kan inte blunda för vad det där lilla bultandet skriker i bröstkorgen. Mamma brukar säga att jag alltid haft starkt integritet, men jag tror det kan ha varit mitt hjärta som vägrat låta mig trampa snett. Hur många villovägar det än leder mig på är jag ändå glad för att det är så envist och starkt. Det har orsakat många tårar och smärta i perioder men när sorgen lagt sig och man kan se klart igen så har det alltid varit rätt beslut, jag vet att jag gjort det som känts rätt, ända in i benmärgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Emma 25 årig Skånetös som numera är bosatt i Småland. Bloggar om min vardag, kärleken till vänner och familj, saknaden efter min älskade mamma, musiken jag älskar, festerna jag går på, sakerna jag inte kan leva utan och min kärlek till fotbollslaget Djurgården. Jag uppdaterar så ofta jag känner för det vissa dagar ofta andra mer sällan. Anyway I hope you like it. Och bild har jag bifogat.

RSS 2.0