Vardagslyx.


Date: 2011-09-14 / Time: 23:54:37
Kategori: Min vardag / 0 Kommentarer

Lite lyx i vardagen är ett måste, stunder att njuta av och se tillbaka på. Att få mys en eftermiddag på ett cafe mitt i veckan med en fin vän det kallar jag vardagslyx. Haha låter som det skulle vara världens grej att ta en fika men när man bor 5 mil ifrån varandra så är det inte alltid lätt att få tiden att gå ihop eller kunna boka in en spontan fika sådär mitt i veckan så då blir det lite lyx :) Så idag efter jag tagit tag i alla dagens måsten så blev det en sväng in till Jönköping för lite shopping på A6 och sen för att få umgås och fika med Jannike. Finns inte många människor som jag kan vara så öppen med som när jag är med henne.  Som förstår mig så sjukt bra genom att bara höra mig säga ett ord. Genom att bara kolla på mig. Det är fin vänskap det. Tack för idag min underbara vän. Den dagen jag träffade dig fick jag en vän för livet <3 Tråkig avslutnig på dagen dock då jag fick migrän innan jag skulle åka hem så kändes som en lång lång resa hem och mådde så illa så fick lägga mig direkt när jag kom hem och vaknade för en stund sen..skönt att huvudvärken är nästan borta men inte lika kul att ha sovit halva kvällen för hur ska jag nu kan sova inatt..hum känns inte helt okej får se om man kan hitta någon bra film att fördriva tiden med men först blir det lite väldig försenad kvällsmat :) Tack & hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Emma 25 årig Skånetös som numera är bosatt i Småland. Bloggar om min vardag, kärleken till vänner och familj, saknaden efter min älskade mamma, musiken jag älskar, festerna jag går på, sakerna jag inte kan leva utan och min kärlek till fotbollslaget Djurgården. Jag uppdaterar så ofta jag känner för det vissa dagar ofta andra mer sällan. Anyway I hope you like it. Och bild har jag bifogat.

RSS 2.0