My feelings for you.


Date: 2011-08-23 / Time: 21:38:43
Kategori: Min vardag / 0 Kommentarer


Redan ny vecka igen..tiden bara springer iväg. Helgen som varit har bestått av mestadels jobb och jobb men även hunnit med lite nöje hemma hos Cicci i Lördas då det skulle firas att hon fyllde 25 :) En relativ lugn kväll för min del även om det slank ner ett par glas vin men sen hade vi ju vissa andra som verkligen gick all in men härligt med människor som kan bjuda på sig själva :) Iallafall var det en lyckad kväll om man bortser från att vissa seriösa samtal ska man ju kanske lära sig att inte ta i fyllan haha. Veckan nu är full med jobb och jobb och försöka vila så man orkar med helgen då det blir Eksjö stadsfest för hela slanten :) Det va allt just nu..CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Emma 25 årig Skånetös som numera är bosatt i Småland. Bloggar om min vardag, kärleken till vänner och familj, saknaden efter min älskade mamma, musiken jag älskar, festerna jag går på, sakerna jag inte kan leva utan och min kärlek till fotbollslaget Djurgården. Jag uppdaterar så ofta jag känner för det vissa dagar ofta andra mer sällan. Anyway I hope you like it. Och bild har jag bifogat.

RSS 2.0